BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


 Blogger Blogunuzda yazdığınız yazılarınızda "Devamını Oku" yazısı yerine ister    resim istersenizde gif animasyon resmi koyabilirsiniz.
 Bunların  nasıl olacağı sizin zevkinize kalmış benim fazla uğraşmadığım yanda  gördüğünüz bir gif resmi var.
                                     
Şimdi bunu blogumuza nasıl uygularız onu anlatayım size;
Çok basit ve kısa bir işlem yapacağız.
Önce ;
Kontrol Paneli>Şablon>HTML Düzenle yolunu izliyoruz.Ctrl+F kısa yoluyla
kodunu aradıyoruz ve yukardaki kod yerine aşağıdaki kodu ekliyoruz.
Kod içerisindeki "Buton Resim linki" yazan yere koyacak olduğunuz resimin linkini ekliyosunuz.
Gif ve Animasyon resimleri oluşturmak istiyosanız eğer burdan yada buradan bulabilirsiniz.
Yukardaki resimi kullanmak isterseniz,aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.

İşlemimiz bukadar.Kolay Gelsin...

Not:
Gif ve Banner veya farklı resimler kullanmak isterseniz istediğiniz resimi sizin için yapabilirim.



Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



 
Top