BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

Müzikli FOTO GALERİ YAPIMI


Merhaba arkadaşlar Kısa bir araştırmam sonuçunda blogger kullanıcılarının cogu blogger sitelerinde resim galeri olmadığını Farkettim, Nedenini arastırmak satın aldılar ben bir Uygulama buldum ettik sizinle Paylaşmak istedim.Herhangi Bir Ücret ödemeden A.Ş. kodlarla savaşmadan Yapılan Bir işlemdir bu, Kullanışlı Eklendi çok Basit Bir Uygulama olmasından Ziyade kullanacağımız Uygulama sitesinin arayüzü ingilizcedir met Sızın Click Teklif iste OLURSA İnternet tarayıcılarına dil çevirici Eklentiler ekleyın yada google chrome Kullanın.

Simdi Adım Adım işlemimize geçelim;
Öncelikle uygulamaya Başlamak Click buraya A.Ş. tıklıyoruz tıklayın.Hemen Sağda Yükle Photos'a karşınıza Baska bir sayfa gelecekdir A.Ş. isterseniz seçeneğine tıklayıp facebook adresinizle Hesap oluşturun.Yada yine facebook ile Sing Yazan Yerin sağında Olan "" Facebook ile Sing " Twitter ile şarkı "ettik" Google ile şarkı "e tıklayıp twitter VEYA google hasabınızla OTURUM Açın yada surekli kullanmak isterseniz Uygulama sitesinde Kendinize Bir Hesap Açın.

Bundan sonrasını Maddeler Halinde anlatcam;
1.  Albüm başlığı albüm ismini yazacaksınız siz Yazan Yere,
2. ekle Fotoğraflar Yazan yerden imkb Bize verilen sitelerden hesaplarınız Varsa resim eklicek Olduğunuz Sitenize Giriş yapıp Resimlerinizi ekliceksiniz, A.Ş. tıklayıp Benim bilgisayarda VEYA Gözat seçeneğine tıklayıp bilgisayarınızdaki resimlerden İSTEDİĞİNİZ KADAR resim ekleyebilirsiniz sınır Yokdur.
3. Resimlerinizi ekledikden SONRA SAĞ alta köşede Sonraki deyip devam ediyoruz.
4. Acilan sayfadan simdi resim galerimize Bir SABLON seçelim SABLON Your Language (Şablon Seç) kısmından bir tema seçiyoruz, Sablon seçtikden SONRA mause Ile sayfa Sonuna iniyoruz,
5. custom kısmında imkb foto galerinizin boyutunu Sitenize GÖRE ayarlayabilirsiniz, HEMEN onun next to slayt kısmında imkb ayarlarınızı Yapın,
6. Ses Yazan kısımdan imkb foto slaytınıza bilgisayarınızdan mp3 ekleyebilirsiniz,
7. Son Olarak Geçmiş, kaldırıldığı seçeneğinden Kendinize GÖRE slaytınızı özelleştirebilirsiniz.
8. islemi bitirmek Click Sağda bitir yazar seçeneğe tıklıyoruz.
9. simdi met foto slaytını sitemize Eklemek Click enbed Kodunu VEYA et Kodunu kullanabilirsiniz.
Bu islemi otomatik Toplam olarakda Soldaki seçeneklerden Sosyal Medya sitelerinde payalaşabilir istersenizde bilgisayarınıza Indirebilirsiniz.
+/- Örnek İçin Tıklayın





Delice Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum Toplam Sorularinizi Bırakın ettik .






Yorum Gönder Blogger

 
Top