BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

İNTERNETTE IP ADRESİNİZİ TAMAMEN GİZLEME YÖNTEMİ
Öncelikle size verecek olduğum bu bilgi gerçek olup internette arattığınızda binlerce farklı yönlerde yorumlar ve konular vardır.
Çoğu kişiler araştırma yapmadan bişeyler yazar sizde ona ddenk gelir okursunuz işe yaramaz güvenilir değildir düşüncesine kabılıp başka işe yaramaz bir program veya yöntem bulursunuz,ki güvenli olan bilgilere güvenmezsiniz gidip sizi hacklemek için kurulmuş sahte bir program veya uygulamayı kullandığınızda ozaman işiniz bitmiştir ki taki bilgisayarınızı formatlayana kadar sizi başkaları kontrol eder.
Şimdi güvenilir olan bir programı size gösterecem ve işe yaradığını göreceksiniz.Yıllar önce bu programı yaratan boş olsun diye yaratmamış ve şimdiye kadar çok hackerler yakalanamamıştır bunun gibi güvenlik konusunda işe yarayan internet ıp adresi gizleyen bir program sayesinde işinizde kolaylaşacaktır.

Bu anlattıklarımı ben yaşatığım için bilgi amaçlı olarak yazıyorum ve bu programın işe yarayıp yaramadığını kendim test ettim.
Programı kullanmadan önce oturduğum ilçeye bağlı askeri bir siteyi hacledim ve aradan 1 hafta geçmeden beni ıp adresimden buldular.Beni bulmalarını ben istedim çünkü bu programın işe yarayıp yaramadığını öğrenmek için.Hacklediğim siteye indexsimi bırakdım ve bu yüzden ucuz kurtuldum.
Tekrar bu programı yükledim ve aynı siteyi hackledim ve tam 5 ay oldu hiç bir şey olmadı.
Neyse asıl konumuza geçelim ve bu meşhul işe yarayan program neymiş ve ne işe yaradığını aşağıda kısaca öğrenelim.
Programımız olan Tor internet üzerindeki kişisel bilgilerimizi ve anonim olmamızı sağlayan bir güvenlik aracıdır.
Tor ile internette tamamen belirsiz olabilir ve yapacağınız tüm işlemleri gizleyebilen yani tor sizin ip adresinizin gizlenmesini sağlıyor.
Program ücretsizdir ve kullanımı basit olmakdan ziyade bize türkçe olarak verilmekdedir...

Programı 
 Kullanımı için ve diğer konularda nasıl kullanıldığını öğrenmek isteyenler için yardımcı olurum...


Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top