BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

Mesenger Üzerinden Facebook E-posta Öğrenme

Merhaba arkadaşlar daha önce yahoo üzerinden facebook e-posta adreslerini öğrenmeyi anlatmıştım.Şimdi ise mesenger hesabınızdan yani msn hesabınızdan facebook hesabınızda ekli olan kişilerin e-posta adreslerini öğrenebilirsiniz.Bu sadece facebookda ekli olan kişilerin e-posta adreslerini öğrenme olanağı sunan bir hiledir.Eğer facebook gizlilik ilkelerinde e-posta adreslerini gizleyenler varsa onların e-posta adreslerini göstermez.Bu konu ile ilgili sonradan yazımı yazacağım şimdi konumuza dönelim ve nasıl yapacağımızı kısaca anlatayım.


  1. Önce mesenger hesabınıza burdan giriş yapın.Kullanıcı adınız ve şifrenizi girin devam edin.
  2. Açılan sayfanın sol üst köşede Tüm hizmetlerTüm hizmetlerOutlook yazısının yanındaki işarete tıklayın.
  3. Üst resimdeki kırmızı ile belirtilmiş yere tıklayın ve karşınıza gelen ekrandaki "Kişiler" seçeneğine tıklıyoruz.
  4. Açılan sayfadan Facebook arkadaşları seçeneğine tıklıyoruz.
  5. Yeşil olan yere tıklayın ve açılan sayfadan Bağlan'a tıklıyoruz.Diğer sayfalarda Tamam tıklayıp bitti işaretliyoruz.
  6. Şimdi tekrar ekrandaki "Facebook'taki e-posta adreslerini içeri aktar seçeneğine tıklıyoruz.
  7. Mavi ile işaretli yere tıklatıkdan sonra açılan sayfada facebook logosuna tıklayıp Tamam diyoruz ve bekliyoruz.
  8. İşlem bittikden sonra tekrar 2.ci şıkta gösterilen kısıma tıklayıp Kişiler seçeneğine tıklıyoruz.
  9. Facebookda ekli olan kişileri eklenmiş olarak göreceksiniz,Facebookda 250 kişi ekli olan varsa bunların 20 si kadarını bu sistem görmez,çünkü facebook gizlilik ilkelerini kullanan kişiler bu tehdit oluşturan konulardan facebook hesabları koruma altındadır.
  10. E-postasını öğrenmek istediğin kişinin üzerine tıklayınca sağda kişinin bilgileri yer alacakdır.Hackerlik yapan arkaşlara bu konuyu tavsiye etmem bu konu ile ilgili herhangi bir sorunu ben kabul etmem kullanıcılar tarafından her hakkı kabul ettiklerinden ben sorumlu değilim.Hackerlik bilgilerimi bu sayfamda yayınlamak istemiyorum.

Evet Arkadaşlar işlem bu kadar işinize yarıyaçağını umarak size bol bol hesap kaydırmalar dileğimle kolay gelsin:)



Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top