BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 



         Blogger'de kullandığınız şablonda üst menü başlıklarında göstermiş olduğunuz menülerde ki etiket bağlantılarına tıklantığında gösterilen etiket tüm yazıları görebilirsiniz,ama etikete ait menüye tıklandığında o etikede ait tüm verileri görürsünüz.

         Örneğin; Modem Bilgileri menüsüne tıklandığında bütün yazıları görürsünüz,tabi bu etikete ait bilgi başlıklarını kaldırmak veya tamamen silmek isterseniz bu yazıyı tamamen size göre hazırladım ve çirkin görüntüyü ortadan kaldırarak hoş bir görüntüye sahip olacaksınız.

         Anlatmak istediğim konu altta ki resimde de gördüğünüz etikete ait tüm verileri gösteren bilgi yazısını ortadan kaldırmaktır.



         UYGULAMA YÖNTEMLERİ

         1.Adım
  • Blogger'e giriş yapın.
  • Kumanda Paneli > Şablon > HTML Düzenle > yolunu takip ediyorsunuz.
  • Widget Şablonu genişlet kutucuğunu işaretleyin.Bunlardan önce her ihtimale göre şablon yedeğini alın.
  • Ctrl+F kısa yol tuşları ile altta ki herhangi bir kodu aradın.
Kodlar:
<b:includable id='status-message'> 
<b:if cond='data:navMessage'> 
<div class='status-msg-wrap'> 
<div class='status-msg-body'> 
<data:navMessage/> 
</div> 
<div class='status-msg-border'> 
<div class='status-msg-bg'> 
<div class='status-msg-hidden'>
<data:navMessage/></div>
 </div> 
</div> 
</div> 
<div style='clear: both;'/> 
</b:if> 
</b:includable>

      2.Adım
  • Üstte ki resimde kırmızı renkle işaretli bölümde ki kodları siliyoruz,sildiğimiz kodların yerine altta ki kodları ekleyerek şablonunuzu kaydetmeyi unutmayın.
Kodlar:
<b:includable id='status-message'> 
<b:if cond='data:navMessage'> 
<div> 
</div> 
<div style='clear: both;'/> 
</b:if> 
</b:includable>

        Böylece etikete ait konular gösteriliyor yazısından tamamen kurtulmuş oluyoruz.Bunu  benim blogumu inceleyerek görebilirsiniz.



Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top