BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


    *E-mail kullanarak kişinin bilgilerine nasıl ulaşabileceğinizi bu makalede kısaca olarak bir yöntemle size gösterecem.Bu işlemi yapabilmek için ReadNotify sitesinden yararlanacağız.

    *Bu yöntem ile ReadNotify Tracking servisi ile e-mail ve döküman takibi yapabilirsiniz,hangi e-mail adresinden geldiğini,IP adresi,çoğrafi konumu,mail kaç kez okundu gibi bilgileri görebileceksiniz.

    *Öncelikle ReadNotify sitesine giriş yaparak bir hesap oluşturuyoruz.


     *Daha sonra karşınıza yeni bir sayfa açılacaktır,burda ki bilgileri doğru ve yanlışsız olarak doldurun ve hesabınızı oluşturun.



      *Hesabınızı oluşturdukdan sonra hesap profiliniz karşınıza gelecek,yalnız ingilizce olduğundan biraz karışık bir sistemi vardır.Şimdi hesabınızı oluşturdukdan sonra başka yapacak olduğunuz bir işlem yok.

      *Asıl yapacak olduğumuz işlem burası.
        Deneme amaçlı bir e-mail atalım bakalım oluyormu?


     1.Adım 

     E-mail atacak kişinin e-posta adresini bilmeniz gerekiyor.Msn hesabınıza giriş yapın.
Yeni bir e-posta göndere tıklayın.



     2.Adım
     Yukarıda ki resimde kırmızı reng ile işaretli kısıma e-mail gönderecek olduğunuz kişinin e-posta adresini yazdıkdan sonra sonuna readnotify.com ekleyeceksiniz.
Örneğin; denememail@hotmail.com.readnotify.com
      Daha sonra e-maili gönderin.

      3.Adım
      E-mail gönderdiğiniz kişi e-postayı açtığında sizin gönderdiğiniz maili okuduğunda sizin readnotify hesabınıza bir mail gelecektir.

      4.Adım
   

     Resimde de gördüğünüz gibi; Tarih,alıcı,konu ve gönderilme saati tarihini göreceksiniz.
Gelen e-mailin içeriğini görebilmeniz için ve konunun en başında da belirttiğim IP adresi,Coğrafi konum gibi bilgileri göreceksiniz.



     *ReadNotify ücretsiz ve ücretli hesapları vardır.Bu konu ücretsiz hesap üzerinden bilgi verilmiştir.



Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top