BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 



Çok yönlü ve güçlü grafik tasarım yazılımı

Eğer bir kalkınan sanatçı ya da deneyimli bir tasarımcı olsanız, CorelDRAW ® Graphics Suite X6 güvenilen bir grafik tasarım yazılım çözümüdür. Içeriği zengin bir ortamda ve profesyonel grafik tasarım, fotoğraf düzenleme ve web tasarım yazılımı ile, size sonsuz olanakları ile stil ve yaratıcılıklarını ifade için gereken herşeye sahip.
Hızla yerleşik yardım, eğitim videoları ve profesyonelce tasarlanmış şablonları ile evde hissediyorum. Sonra, özel logo ve işaretlerin özel web siteleri, web grafik, reklam panoları, araç giydirmeleri, el ilanları ve daha güven-her şeyi ile oluştur! gerçek tasarım stili göster!

Özellikler

Size zengin içerikli görüntü ve yazı, profesyonel grafik tasarım araçları, fotoğraf düzenleme yetenekleri ve web tasarım yazılımı sunan, CorelDRAW ® Graphics Suite X6 tasarım gücü kucaklıyorum. Ayrıca, 64-bit desteği gelişmiş hız hızlı daha büyük dosyaları ve görüntüleri işlemek için izin verir. Gerçek tasarım tarzı göstermek!

Sistem Gereksinimleri

  • Microsoft ® Windows ® 8 (32-bit veya 64-bit sürümleri), Microsoft ® Windows ® 7 (32-bit veya 64-bit sürümleri), Windows Vista ® (32-bit veya 64-bit sürümleri) veya Windows ® XP (32-bit), tüm son hizmet paketi yüklü ile
  • Intel ® Pentium ® 4, AMD Athlon ™ 64 veya AMD Opteron ™
  • 1GB RAM
  • 1.5GB sabit disk alanı (içerik olmaksızın tipik yükleme için - ek disk alanı yükleme sırasında gerekli)
  • Mouse veya tablet
  • 1024 x 768 ekran çözünürlüğü
  • DVD sürücü
  • Microsoft ® Internet Explorer ® 7 veya daha yüksek
Tam bir çizim seti, bitmap-vektör izleme, fotoğraf düzenleme ve web grafik araçları ile baskı ve web için güzel tasarımlar oluşturmak. Böyle Stil Kümeler ve renk uyumları gibi mülkiyet liman işçileri ve kullanışlı özellikleri ile kolayca stilleri ve renkleri yönetmek.



Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top