BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


     Maxthon ile sınırsız her türlü film indirmenize olanak sağlayan geliştirilmiş kullanışlı internet tarayısını kullanacağız.Daha önce maxthon nedir nasıl kullanılır konusunu incelemiştik.Şimdi ise maxthon ile istediğiniz bir filmi veya film sitesinden indireceğinizi anlatacağım.

     Öncelikle Maxthon internet tarayıcısı(programı) kurulu olması gerekiyor.Eğer Maxthon kurulu ise bilgisayarınızda tekrar indirmenize gerek yok ve maxthon'nun değişik sürümleri vardır,google de aratırsanız bulabilirsiniz.

    Maxthon İle Film Nasıl İndirilir?
1- Maxthon internet tarayıcısı kurulu değil ise sizde ince programı indirin.Eğer varsa programı açın.
Ara yüzü zaten türkçe ve İnternet Explorer tarayıcısına benzeri desem yalan olmaz.

2- İndirmek istediğiniz filmin adını veya film indirme sitelerinden her hangi bir filmi indirelim.
3- Daha sonra indirecek olduğumuz filmi seçiyoruz.
4- Filmimizin üstüne tıklayarak açıyoruz.
5- Açmış olduğumuz film videosunun sağ üst kısmında küçük bir düğme göreceksiniz.
6- Şimdi filmi indirmek için videoyu oynatıyoruz ve hemen sağ üstünde ki  simgesi aktif olacaktır.Bu simgeye tıklıyoruz.
7- Kaydet tıkladıkdan sonra karşınıza filmin indirilecek klasörü ve filmin ismini düzenlemeniz için bilgi ekranı açılır.
8- Son olarak indirme işlemi başlar.Ayrıca şunu belirteyim indirme işlemi filmin boyutuna ve süresine bağlı uzun sürebilir.
9- Filmin indirme işlemini 2.ci kırmızı kutu içine alınmış bölümden gördüğünüz gibi.
     Böylece bu yöntemle istediğiniz filmleri indirerek donmadan sinir olmadan izleyebilirisniz.

Yeni güncellenmiş video

Yorum Gönder Blogger

  1. Merhaba Aynı yöntemi bende kullanıyorum fakat bende 6 indirmeden sonra indirmiyor. Sizdede öyle mi?

    YanıtlaSil
  2. maxthonda film indirirken bazen filmleri parça parça yani 2mb 3 mb bölerek veriyor bunları birleştiremiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film indirirken part sistemi ile değil tek bölüm seçeneğinden indirirseniz bu sorun ortadan kalkar

      Sil
    2. filmin tamamını "bilinmeyen boyut" tarzında falan yazmıyor. tek part da açsan 2 mb 3 mb bölüyor sürekli

      Sil
    3. Öncelikle maxthon programını bilgisayardan tamamen kaldırın ve bilgisayarınızı yeniden başladın.Programı tekrar yükleyin ve yeniden deneyin aynı sorun alırsanız yorum belirtin konu ile ilgili makale hazırlayıp yardımcı olurum teşekkürler...

      Sil
    4. Denedim olmadı

      Sil
  3. bende de aynısı oluyor. tek part tan indirmeye çalışıyorum ama 1 den faxla parça parça url çıkıyor. dün kurdum maxthonu. 1 adet film indirdim. daha da indiremiyorum. hangi filmi baktıysam parça parça.

    YanıtlaSil
  4. bende de aynısı oluyor. tek part tan indirmeye çalışıyorum ama 1 den faxla parça parça url çıkıyor. dün kurdum maxthonu. 1 adet film indirdim. daha da indiremiyorum. hangi filmi baktıysam parça parça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu ile ilgili video hazırlayıp konuyu güncellicem kısa sürede bu aralar işler yoğun olduğundan pek fazla zamanım olmuyor.

      Sil
    2. Konu güncellenmiştir.Tavsiyem sürekli kullanmayın ban yersiniz ve maxthon IP nizi banlar

      Sil
  5. Kaydet butonuna basmama rağmen, ekranda hiçbir değişiklik olmuyor. Yavaşlıktan mı kaynaklanıyor yoksa bir problem mi var?

    YanıtlaSil
  6. Bilgisayarınız yavaş olduğundan olabilir.Programı kaldırıp tekrar yükleyin

    YanıtlaSil
  7. bende daha bugün yükledim programı istediğim filmi de indirmeme rağmen filmi başlattığımda belli bi süreden sonra film sona sarıp duruyo yani devamını göstermiyo ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  8. bende daha bugün yükledim programı istediğim filmi de indirmeme rağmen filmi başlattığımda belli bi süreden sonra film sona sarıp duruyo yani devamını göstermiyo ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  9. Bende ''indir'' putonu çımıyor sadece ''pencerede oynat butonu'' çıkıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. programı bilgisayarıma kurdum ahcak indirme butonu sağ üst köşede veya başka bir bölümde çıkmıyor bu yüzden filim indiremiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil

 
Top