BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 



Merhaba Arkadaşlar...
Programsız ve ücretsiz dosya birleştirmeyi sizlere kısaca olarak gösterecem.
Microsoft'un bi ücretsiz sunduğu bu özelliği bilmeyenler çoktur muhtemelen,şimdi bu özellikten yararlanmak için yapacak olduğumuz işlemleri size aşağıda resimlerle sırası ile uygulamasını gösterecem.
Bu işlem %100 güvenli ve kolay bir işlemdir.Fazla sözü uzatmadan işlemimize geçelim.Daha önce de iexpress ile exe kurulum dosyası oluşturmayı anlatmıştım.

 1.Adım:

     Öncelikle Başlat düğmesine tıklıyoruz.Daha sonra arama yerine iexpress yazarak enterliyoruz.Arama sonucunda çıkan iexpress başlığına tıklıyoruz.
     Bu işlemin aynısını daha kısaca yapmak için Windows tuşu + R tuşlarına basarak çalıştır komutunu açıyoruz,ve arama kısmına iexpress.exe yazıp tamam diyoruz.

 2.Adım:

 3.Adım:

4.Adım:

5.Adım:

6.Adım:


7.Adım:
       Bu adımda önce Add butonuna tıklıyoruz ve birleştirecek olduğunuz birinci programı seçiyoruz.
Tekrar Add butonuna tıklıyoruz ve ikinci programı seçtikten sonra ileri butonuna tıklıyoruz.



8.Adım:

    1. İnstall Programını seçin.                         
2. Post İnstall Command programını seçin.

9.Adım:


9.Adımda Defaul (recommended) seçeneğini kullanmanızı tavsiye ederim.

10.Adım:

11.Adım:

Birleştirdiğiniz dosyaları nereye kaydetmesini istiyorsanız o dosyayı seçin ve aynı pencere altına dosya ismini yazın.
12.Adım:


13.Adım:


14.Adım:

15.Adım:




16.Adım
 İşlem Sonu


Bizi Takip Edin
Pinterest Facebook Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın.



Yorum Gönder Blogger

 
Top