BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

Gadgetlerın başlıklarını düzenlemenin bir çok yöntemi bulunuyor biz bunlardan ilki olan CSS kodları ile oluşturacak olduğumuz stil kodları sayesinde gadget başlıkların arka plan rengi,yazı stili,rengi veya arka plana resim ekleyebilirsiniz

Diyelim ki ben gadgetların başlıklarına bir ikon eklemek istiyorum, sizde  bunu yapabilmek içinde aşağıdaki işlemleri tekrarlayarak yapabilirsiniz.

1.Adım 
Sırası ile  Kumanda Paneli ➜ Şablon ➜ HTML’yi Düzenle ➜  yolunu takip ederek blog’umuzun şablon kodlarına ulaşıyoruz.

Şablonumuzun kodlarını açtıktan sonra klavyenizdeki Ctrl +F kısayol tuşları ile  ]]></b:skin> kodlarını aradın ve hemen aşağıda ki kodları kopyalayarak ]]></b:skin> kodunun hemen üzerine gelecek şekilde ekleyin.
h2{
background: url(ikonun-linki) no-repeat left center;
padding: 0 0 0 24px;
}
ikonun linki yazan yere eklemek istediğiniz ikonun linkini yazıyorsunuz,benim eklemeyi düşündüğüm ikon 24px ebatlarında olacağı için ve ikonun başlıkların solunda görünmesini istediğim için padding değerini yine kodda soldan 24px boşluk verecek şekilde ayarlıyorum.
yine bu kodlar içerisine color:#ddd; diye bir kod eklersem yazı rengi gri olur font-size:15px; diye bir kod daha eklersem gadget başlıklarının boyutu 15px olur..

Bu sayede istediğim ikonu yazı başlılarına eklemiş oluyor yazı rengi ve boyutlarını kolayca değiştirebiliyorum.
Yukarıdaki anlatım sayesinde tüm Gadgetlerın  başlıklarına  bir ikon ekleyebilmemizi sağlıyor, 

2.Adım
Peki ben ikonu tüm gadgetların başlıklarına eklemek yerine sadece kendi istediğim gadgetlerın başlıklarına eklemek istiyorsam ne yapmam gerekir.
O zaman şu yolu izleyerek yapmamız gerekir;

Onun içinde başlığına ikon eklemek istediğiniz gadgetın HTML kodlarını bulabilmeniz için şablon kodları içerisinde gadgetinizin başlık metnini aradın.

Bunu da bir örnek verecek olursak diyelim ki sadece son yorumlar  gadgetının başlığına ikon eklemek istiyorum bunun içinde şablonumuzun kodları içerisinde "son yorumlar" diye aratıyoruz aramalarda karşıma aşağıdakine benzer bir kod çıkıyor.
<b:widget id='HTML2' locked='false' title='Son yorumlar' type='HTML'/>
bu kodda bulunan  id='HTML2' gadget'ın id'si oluyor bundan sonra yapmamız gereken işlemse CSS kodlarına bir id atamak onuda aşağıdaki şekilde ki gibi yapıyoruz.
#HTML2 h2{
background: url(ikonun-linki) no-repeat left center;
padding: 0 0 0 24px;
}
CSS kodları üzerinde gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra sadece son yorumlar gadgetının başlığını  düzenlemiş oluyorum.
Böylece bu işlem ile bütün gadgetlerinize icon veya resim ekleyebilirsiniz.




Bizi Takip Edin..
Pinterest>> Facebook>> Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top