BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Youtube'un kapanmasından artık istediğimiz videoları ve veya müzikleri gibi bulmak zorlaşmıştır.Ya da bulsanız da bunları nasıl indirecem diye düşünürsünüz.Şimdi bu yazımızda dailymotion sitelerinden  video ve müzik indirmeyi programsız olarak size gösterip anlatmaya çalışacağım.
   Dailymotion hesabınız yok ise buraya tıklayarak kendinize hesap oluşturabilirsiniz.Şimdi yapılacak işlemleri adım adım aşağıda gösterecem.

1- Dailymotion hesabında izlediğiniz videoyu bilgisayarınıza indirebilmeniz için izlediğiniz videonun linkini kopyalayın.
2- İndirecek olduğumuz videonun linkini aldık şimdi BURAYA tıklayın ve uygula sitesine gidelim.
Uygulama sitesini açtığımızda böyle bir yer göreceksiniz.Kırmızı metin yerine siz indirecek olduğunuz video linkini ekleyin sağ tarafta ki Catch! butonuna tıklayın.
3- Catch! butonuna tıkladıktan sonra karşınıza aşağıda ki gibi ekran görüntüsü gelecek,burada Run yazılı butona tıklıyoruz.
4- Karşımıza videoyu indirebileceğimiz seçenekler gelecek biz buradan istediğimiz seçeneğe tıklıyoruz.Ama benim tavsiyem her zaman mp4(848x480) 480p video formatını seçelim.Böylece indirme işleminiz başlayacaktır.




Bizi Takip Edin
Pinterest>> Facebook>> Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top