BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Google Chrome Speed Dial 3D uzantısının size kazandıracak olduğu tek şey sürekli kullandığınız uygulamaları veya siteleri sosyal medya sitelerinin kısayollarını oluşturarak daha kolay kullandığınız sitelere aramadan ulaşabilirsiniz.Yani kullandığınız tarayıcıda örneğin kendi blog sitenizi açtınız,blog'unuza bir şey ekleyeceksiniz ama yeni sekme açtığınızda arama yapabilmek için bir kaç adımlık işlem yaparak arama yapma kısmına geçeceksiniz.Tarayıcınız da yeni sekme açmanın kısayol tuşları Ctrl+T yaparak açın.Her tarayıcıda olduğu gibi sürekli kullandığınız sitelerin yerimlerim dosyasına ekledikçe ip gibi uzayıp gider ve bu uzantıyı kullanmaya gerek duyarsınız.Neyse yazım biraz karışık olabilir ama uzantıyı google chrome tarayıcınıza kurduğunuzda o zaman ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Uzantıyı kurmanız için aşağıda ki butona tıklayarak chrome web mağazasını açalım.Siz fazla uğraşmayın diye ben kurulum linkini verecem.
Uzantıyı kurduktan sonra aktifleştirmeniz için Google chrome'un sağ üst kısmında ki  simgesine tıklayın ve Araçlar > Uzantılar tıklıyoruz.Buradan uzantının sağında ki etkinleştir kutucuğunu işaretliyoruz.

Uzantıyı kurduktan sonra üstte ki resimde ki gibi görünmeyecektir.Tabi bu uzantıyı kendimize göre özelleştirebiliyoruz.İstediğiniz kadar sitenin kısayollarını oluşturabiliyoruz.

Uzantının kullanımı ayarları ve kendimize göre özelleştirme işlemini ayrıca yeni kısayol oluşturmayı videolu anladım da gösterecem.
 
VİDEOLU ANLATIM:


Speed Dial 3D paylaşan: Alper_Kaba_2

Bizi Takip Edin...
Pinterest>> Facebook>> Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top