BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

   Blog,wordpress veya diğer internet siteleriniz de kullanabileceğiniz hem iletişim menüsü hemde sohbet amaçlı olarak kullanabilirsiniz.Peki bunu nasıl yapabiliriz?
Herkesin en büyük sıkıntısı sitelerine tam geliştirilmiş kapsamlı ziyaretçilerin kolay kullanımı olan sürekli online olarak sitenize gelen maillere anında cevap vermenize beklerler.Buda hayal olur sanırım,neyse ki daha önce de iletişim konusu ile ilgili paylaştığım farklı konulardan biraz daha cafcaflı hem sohbet edin hemde sıkıntı ve yardım alacak olduğunuz konu hakkında mesajınızı belirtin hiç birşey fark etmez,sonuçta iletişim formu deyip geçmeyin,çünkü iletişim formu sitelerin en büyük yaşam can damarıdır.Neyse konuya geçelim ve bu kadar lafı uzattığımıza değsin diyoruz ve anlatım ve uygulamaya adım adım başlayalım.Çevrim dışı iken size gönderilen mesaj ve yorumlar sizin oluşturduğunuz hesabınıza girişadınızı ve şifrenizi girerek oradan da cevap verebilirsiniz.
  • Önce bu işlemi yapacak olduğumuz siteye BURADAN giriş yapalım.Daha sonra bu siteden bir hesap oluşturmamız gerekiyor.Bunun için Sing Up Fire butonuna tıklayın.Karşınıza gelen ekranda gerekli yerleri doğru şekilde doldurun.
  • Üste ki resimde gördüğünüz yerleri doğru şekilde doldurup  I accept butonuna tıkladıktan sonra karşınıza altta ki gibi bir ekran gelecek.
  • Create a new live event butonuna tıklıyoruz.Sonra karşınıza yeni bir ekran gelecek burada sitenize ekleyecek olduğunuz iletişim menüsü başlığını tanımlamanız için sağ tarafta ki kutuya sitenizin adını ekleyin veya siz kendinize göre bir başlık yazın ve devam etmek için Continue butonuna tıklayın
  • Buradan iletişim sohbet formunu ekleyecek olduğunuz hangi site ise onu seçin.Örnek olarak ben Blogger'i seçiyorum.Blog simgesinin üzerine tıklıyoruz.
  • Ve size otomatik olarak sitenize ekleyeceğiniz bir HTML embed kodu veriyor.O kodu kopyalayın blog sayfanıza giriş yapın gadget ekleme yöntemi ile eklemeyin.Ya bir sayfa olarak ekleyin yada bir makale olarak uygulayın bu şekilde yaparsanız sitenizde daha düzgün görünecek ve kullanışlı olacak hemde sayfanızın altında yorum bölümü de oluşmuş olacak.
  • Html kodunuzu kopyaladıktan sonra sayfanın alt kısmında Continue butonuna tıklayın ardından yeni sayfadan profilinize giriş yapabilmeniz için Go to Setting Now butonuna tıkladığınızda kendi profil hesabınıza ulaşmış olacaksınız.Şimdi bu sayfada iken sitenize eklemiş olduğunuz iletişim sohbet formunu kendinize göre düzenleyebilir rengini değiştirebilir,temasını sitenize göre değiştirmenize sağlayabilirsiniz.
  • Böylece bu işlemimiz bitmiş oluyor Örnek için altta ki kod ön izleme ekranından görebilirsiniz...


    Bizi Takip Edin
    Pinterest>> Facebook>> Twitter
     © by bilgicafem61
    Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



    Yorum Gönder Blogger

     
    Top