BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Daha önce sizinle paylaşmış olduğum gelişmiş ekran kaydı alıntısı yapma konusu ile ilgili makalemizde anlatmıştık.Şimdi bu konumuzda bilgisayarınızda kullanmış olduğunuz VLC Media Player oynatıcı olan programı ile nasıl ekran alıntısı yapılabilir onu göreceğiz.VLC Media Player her güncellendiği zamanda yeni bir özelliği ile bize sunuluyor.

Öncelikle bilgisayarınızda VLC Media Player programı kurulu olması gerekiyor.Eğer bilgisayarınızda VLC Media Player kurulu değil ise BURAYA tıklayarak türkçe sürümünü yükleyebilirsiniz.

1. Adım
Önce VLC Media Player'i kurtukdan sonra programın üzerine tıklayarak açıyoruz.Programın ara yüzünü aşağıda ki resimde gördüğünüz gibi Türkçe menü ve kolay kullanımlı bir arayüzüne sahip.
2. Adım
Programı açtıktan sonra Üst başlıklardan Ortam -Dönüştürün / Kaydedin başlığına tıklıyoruz.
3. Adım
Ortam - Dönüştürün / Kaydedin tıkladıktan sonra karşınıza yeni bir sayfa gelecek.Bu sayfanın üst kısmında dört ayrı ekran kaydı alıntısı yapabileceğiniz olan Dosya / Disk / Ağ / Yakalama Aygıtı başlıklarından biz Yakalama Aygıtı'na  tıklıyoruz.DrectShow başlığına tıklayarak masaüstünü seçiyoruz.En altta yaptığınız işlemleri kaydetmek için Dönüştürüp Kaydedin butonuna tıklayın
4. Adım
Devam ediyoruz Dönüştürüp Kaydedin dedikten sonra karşınıza altta ki görüntü gelecek.Burada yapacak olduğunuz işlemler kaynak yazan kutucuğa dokunmayın,hemen altta Profil yazan başlığın karşısında türünü Video - VP80 + Vorbis(Webm) seçeneğini seçiyoruz.Video - VP80 + Vorbis(Webm) seçmemizin amacı diğer seçeneklerden daha az yer kapladığından ben bunu size öneriyorum,siz istediğiniz dosya türünü seçebilirsiniz.Hedef Dosya kısmında ise yapmış olduğunuz ekran kaydı alıntılarını nereye kaydetmesini seçeceğiniz kısımdır.Burada masaüstünü seçebilir veya istediğiniz dosyaya yaptığınız ekran alıntı kayıtlarını kaydetmesini sağlayabilirsiniz.Daha sonra Başlat butonuna tıklayın.
5. Adım 
Başlat butonuna tıkladığınız anda bilgisayarınızda yapmış olduğuz işlemleri video olarak masaüstüne kısayol videosu olarak kaydedecektir.
6. Adım
Kayıt işlemini bitirmek için programın Başlat butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

İşlemimiz bu kadar artık ekran kayıt işlemi için program aramanıza gerek kalmayacaktır.
Kolay gelsin.. İnşallah işinize yarayan bilgi olmuştur,yorumlarınızı esirgemeyin.

VİDEOLU ANLADIM




Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top