BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


     Blogger da sosyal medya butonlarının kullanımının blogunuza etkisi trafik açısından oldukça önemlidir. Blogunuza gelen ziyaretçiye ne kadar çok sizi takip etmesi için olanak sağlarsanız , size geri dönüşü daha kolay olacaktır. SEO yani  sosyal medya optimizasyonu'nun bir ayağıda bu sosyal paylaşım araçlarıdır. Buradaki sosyal medya kelimesi aslında her şeyi belli ediyor zaten.Örnek vermek gerekirse: En büyük sosyal medya aracı facebook. Facebook sayfanızı blogunuzda paylaşarak kullanıcılar sizi facebook yolu ile de takip edebilirler.Kitle olarak da daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz elbette. 

     Bu yazımda blogger da sayfada yandan açılan sosyal paylaşım butonları'nın blogunuza nasıl ekleneceğini anlatmaya çalışacağım.Daha önceleri Bloggerda sosyal paylaşım ikonları hakkında da bir yazı yazmış ve blogunuza nasıl ekleyeceğiniz hakkında bilgiler vermiştim.
DEMO

 Gelelim bu eklentinin kurulumuna nasıl kullanacağımıza : 
  • Blogger paneline giriş yapınız.
  • Yerleşim sekmesinden Gadget ekleye tıklayınız.
  • Html-javascript ekle'ye tıklayınız.Açılan pencereye aşağıdaki kodları yapıştırınız.
  • Kod içerisinde gerekli yerleri bularak kendi site linklerinizi ekleyin.Kod içerisinde değiştirilecek yerleri belirttim kod içinde.
  • Canlı DEMO görüntüsü için tıklayın


Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top