BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Merhaba Bilgi Cafem 61 Okuyucuları...

Bu konumuzda sizlere kullanmış olduğunuz Blogger temasının arka plan rengini veya resmini değiştirme konusuna değineceğiz.Biz zamanlarda benimde sorunum olan bu konuyu kendim çözdüm ve Googlede aradığım pek konuyla ilgili yazı bulamadım bulduklarım da işe yaramamıştı.

   Şimdi bu konuda en basit şekilde her temanın arka plan rengini ve resmini değiştirebileceksiniz.Yeni başlayanlar ve kodlarla pek arası yabancı olanlar için açıklayıcı şekilde anlatmaya çalışaçağım.

   Blogger temalarında her zaman yaptığımız gibi kumanda panelinden şablon HTML düzenleme şeklinde yaptığımız gibi bunda da hiç bir fark yok.

  Konumuza giriş yapalım ve nasıl yapıldığı konusuna geçelim:

* Öncelikle Blogger hesabınıza giriş yapın .
* Kumanda Panelinden Şablon başlığına tıklayın.
* HTML düzenle diyerek devam ediyoruz.
* CTRL+F kısayol tuşları ile çıkan arama kutusuna body{ kodunu yazarak aradın.
* Eğer Şablon kodlarınız içerisinde yukarıdaki body{ kodunu bulamadıysanız o zaman background: kodunu aradın.Her temada mutlaka vardır.
* Temanızın arka planında yerim yoksa resimde ki gibi yeşil renkle işaretlemiş olduğum yerde ki temanın arka plan renk bölümünü ulaşmış olduk.Bu kısımda temanızın arka planına resim eklemek isterseniz o zaman yapacak olduğunuz şudur;

body{background:#D1D9DD kodu yerine background: url(http://i.imm.io/DTpp.jpeg)  olarak değiştirip kırmızı renkli link yerine sizin kullanmak istediğiniz resim linkini eklemeniz yeterli.

***Burada dikkat etmeniz gereken konu kullanmak istediğiniz resim boyutu temanızın genişlik ve yükseklik değerleri ile aynı olmasına dikkat edin...
   Hepsi bu kadar.Anladım biraz karışık görünebilir ama basit ve fazla kurcalamadan anlatmaya çalıştım,
Konu ile ilgili sorun yaşayanlar alt kısımdan yorum yaparak yardım isteyebilir.



Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top