BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

      Bu yazımda zengin özelliklerine rağmen ücretsiz bir servis olan Feedburner’ı nasıl kullanacağınızı ve blogunuza nasıl entegre edeceğinizi birlikte göreceğiz.

FeedBurner Kurulumu Nasıl Yapılır?

1.Adım
Öncelikle daha önce FeedBurner aboneliğiniz yok ise o zaman fazla vakit kaybetmeden BURAYA TIKLAYIN.
Karşınıza gelen sayfadan altta ki resimde gördüğünüz bölüme Blogger sitenizin linkini ekleyin ve Next tıklayarak devam edin.
2.Adım
Karşınıza gelen sayfada blogunuza ait RSS besleme seçenekleri gelecektir.Burada yapmanız gereken Atom'u seçin ve Sonraki tıklayın.
3.Adım
Beslemeleriniz için başlık ve adres belirlemeye geldi sıra.Burada yazılı olan başlığı olduğu gibi bırakabilir veya isteğinize göre değiştirebilirsiniz.Başlık blogunuzun adı veya sloganı olabilir.Adresi ise kısa tutmanızda ve akılda kalıcı olmasında fayda var.Sonraki butonuna tıklayarak Feedburner kurulumunu bitirin. 
4.Adım
Kurulumunuz başarı bir şekilde tamamlandıysa aşağıdaki gibi bir sayfa göreceksiniz.Burada feed adresiniz yazmakta.Artık insanlar beslemelerinize abone olmak için bu adresi kullanabilirler.Ancak biz detaylara girelim ve bazı ayarları yapalım.Bunun için Sonraki(Next) butonuna basın. 

FeedBurner Ayarları Nasıl Yapılır?

1.Adım
Kurulum aşamasını bitirdikden sonra devam ettiğimizde karşımıza açılan sayfadan yapacak olduğunuz işlemler sizin sitenizin SEO açısından önemli bir rölünü oynamaktadır.İsterseniz bu sayfada ki kısımları boş bırakabilirsiniz ama benim size tavsiyem sitenize göre doldurmanıztır.Allta ki resimde ki bölümleri söylediğim gibi ister boş bırakın ister sitenizin sloganına ve içeriğinine göre doldurun ve İleri butonuna tıklayın
2.Adım
Açılan sayfada RSS ve feed istatistiklerinin tutulması için ayarları yapabilirsiniz.Bunun için Tıklamalar - Ne kadar sıklıkla insanların sitenize geri öğeleri tıklayın ve Ben daha fazla istiyorum! FeedBurner İstatistikler de takip ettiniz: seçeneklerini işaretleyin ve İleri(Next) butonuna basın. 
3.Adım
Bu adımda hangi sitede kullanmak istiyorsanız bunu seçin.
4.Adım
Optimize kısmından ayarları resimde ki gibi ayarlayın
5.Adım
Şimdi de Publicize(Halka Duyurmak) ayarlarına geçin ve insanların beslemelerinize e-posta ile abone olmalarını sağlamak için EMail Subscriptions seçeneğini, yeni yazılarınızı arama motorlarına haber vermek için PingShot seçeneğini, beslemelerinize abone olan kişilerin sayısını gösteren sayaç için FeedCount seçeneğini aktifleştirin. 
Böylece FeddBurner kurulumu ve ayarları nasıl yapıldığını kısaca gördük.


Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



Yorum Gönder Blogger

 
Top