BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Counter Strike 1.6 Valve Corporation'ın ürettiği son olarak kullanıcılara sunulan counter oyunudur. Bu oyunun yakın zamanda Global Offensive ve Online sürümünün de çıkmasına rağmen, yine kullanıcılar CS 1.6 sürümünü oynamayı sürdürdü.

   Counter Strike 1.6 geçmişten günümüze şuan da bile en çok oynanan aksiyon oyunu olarak, hemen herkes tarafından oynanan ve bilinen multi player oynanan aksiyon oyunudur. Bu oyunda değişik taraflar bulunmakta olup tarafınızı seçerek grup oluşturarak oyuna başlayabilirsiniz. Oyuna başladıktan sonra silah seçimi yaparak pusu kurarak veya direk çatışmalara girerek, rakibinizi yenmeye çalışacaksınız.
1.Adım:

   Counter Strike 1.6 indirdiğiniz arşiv dosyasından Counter Strike 1.6 Final uygulamasına tıklayarak kurulumu başlatın.Karşınıza gelen kurulum uyarı ekranından Tamam diyerek devam edin.
Next Next diyerek devam ettik den sonra Oyunu kuracak olduğunuz diski seçin(C veya D).

2.Adım:

   Counter Strike 1.6 Maps uygulamasında bulunan diğer platformları oyun içerisinde aktif olması için yapacak olduğunuz işlem Counter Strike 1.6 > cstrike > maps dosyasını seçiyorsunuz ve bu dosya içerisine platformların kurulumunu gerçekleştirin.
İşletim sistemi : Windosw 7/8/8.1/Vista/XP/
Ram : 1 GB üstü
Ekran Kartı : 32 Mb



Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61
Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın...



 
Top