BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


     WordPress tabanlı bir sitenin korunması için tavsiye edilebilecek en basit ve kullanışlı güvenlik eklentisidir. Bu eklenti ile sitenizin açıklarını kolaylıkla  bulabilir ve bunları ortadan kaldırabilirsiniz.

  Dosya izinlerini,veritabanı güvenliği,sürüm gizleme,WordPress yönetici koruma ve çok daha fazla güvence: Acunetix WP Security eklentisi sizin WordPress kurulumunu güvenli tutar ve düzeltici önlemleri önerir ücretsiz ve kapsamlı bir güvenlik aracıdır.

Eklentinin kurulum hakkında bilgiyi buradan bulabilirsiniz.Dada fazla bilgi için eklenti sayfasındaki açıklamaları okuyunuz...



Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
© by bilgicafem61
Aşağıdan Yorum ve Sorularınızı Bırakın...


 
Top