BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


7-Data Recovery Suite bilgisayarınızı sabit diskinden veya harici diskinizden silinen dosyaları geri getirmek için kullanabileceğiniz başarılı bir dosya kurtarma yazılımıdır.

Programın basit ve kullanışlı arayüzü üzerinde seçebileceğiniz çeşitli çalışma modları bulunmaktadır. Özellikle silinen verileri geri dönüştürme veya tam geri dönüştürme seçeneklerinin ihtiyacınızı karşılayacağına eminim.

Yazılım içerisinde ayrıca bölüm kurtarma modülü ve dijital medya dosyaları için de dosya kurtarma seçenekleri bulunmaktadır.Programın türkçe dil desteği mevcut,ayrıca kullanımı Recuva ya göre daha zor ama etkili bir yazılımdır.Bu programı kullanırken doğru şekilde kullanımında verilerinizi geri yüklediğinizde kullanılabilir duruma gelir.
Yazılım ücretsiz olup Windows işletim sisteminin tümünde çalışmaktadır.Üretici fırmanın sitesinden diğer seçeneklere de göz atabilirsiniz.Aşağıda ki indirme butonuna tıklayarak indirme işlemi zip dosyası olarak indirilecektir

Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar e-posta Adresinize Gelsin
Not: Gelen Maili Aktif Etmeyi Unutmayınız!

Yorum Gönder Blogger

 
Top