BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 



   Artık günümüzde internet her yerde olmasından dolayı Facebook kullanıcıları da kesintisiz mobil uygulaması ile her yerden ulaşabiliyor.Tabi mobil uygulamasının bir kötü yanı var bazı telefon modellerinde uygulama hata verebiliyor ve çok yavaş çalışıyor bir gün içerisinde yapılan on güncelleme bu soruna çözüm olmuyor.

 Uygulamanın bazı özellikleri;

   Arkadaşlarınızla haberleşmek hiç bu kadar hızlı olmamıştı.
• Arkadaşlarınızın neler yaptığını görün
• Güncellemeler, fotoğraflar ve videolar paylaşın
• Arkadaşlarınız gönderilerinizi beğendiğinde veya yorum yaptığında bildirimler alın
• Oyunlar oynayın ve sevdiğiniz uygulamaları kullanın
  Hizmet koşullarını ihlal etmemek için göz atın




Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar e-posta Adresinize Gelsin

Yorum Gönder Blogger

 
Top