BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   İşletim sisteminizde kilitli olarak bulunan kayıt anahtarı (registry), sistem dosyaları ve veri tabanlarını düzenleyerek, birleştirebilen profesyonel bir disk birleştirme programıdır. O&O Defrag Professional Editionprogramı size 3 farklı disk birleştirme yöntemi sunuyor ve bu yöntemlerden istediğinizi kullanarak dosyaları düzenleyip, birleştirebilirsiniz.

   Programın size sunduğu ilk yöntem "Space" ile disk dosyalarınızı daha hızlı birleştirerek zamandan kazabilirsiniz. "Complete/Name" yönteminde diskinizde dağınık olarak bulunan dosyalar yeniden düzenleniyor. Bu sayede tüm dosyalarınız alfabetik sıraya göre tekrar diziliyor. Son yöntem "Complete/Date" ise veritabanı ve dosya sunucuları için özel olarak tasarlanmıştır. Bu yöntem ile dosyalar, üzerinde yaptığınız değişikliğin tarihine göre düzenleniyor ve en son değişiklikten başlamak üzere sıralanıyor.


O&O Defrag Professional Edition Sistem Gereksinimleri
Lisans :Deneme Sürümü
Dil Desteği : İngilizce / Almanca
İşletim Sistemi : Windows 7//8/8.1/10/XP/Vista/WinXP
Boyut : 24.2 MB
Sürüm : 19.0.87
Üretici : O&O Software
Kategori : Dosya ve Disk Yöneticileri / Yardımcı Araçlar



Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar E-posta Adresinize Gelsin
Not: Gelen Maili Aktif Etmeyi Unutmayınız!

Yorum Gönder Blogger

 
Top