BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 


   Bildiğiniz üzere birçok sitede ve sosyal medya platformlarında gerçeği yansıtmayan ‘Facebook profilime kimler bakmış’ paylaşımları mevcuttur. Birçoğu zararlı yazılımlar içermektedir.Google Chrome eklentisi olan Facebook profile view notification eklentisini sizinle paylaşacağım.

   Eklentiyi Google Chrome kurmak için

1.Adım

Chrome ekle butonuna tıklıyoruz.

2. Adım

Uzantıyı ekle butonuna tıklayın.


3. Adım

Sağ üst kısımda görünen Facebook logosuna tıklayın.Yalnız bu işlemi yapmadan önce Facebook hesabınıza giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

4. Adım

Facebook hesabınıza giriş yaptığınızda üst kısımda "Ziyaretçiler" adında bir başlık göreceksiniz.Buraya tıkladığınızda profilinize kim ne zaman baktığını öğrenebilirsiniz.

Hepsi bu kadar.Güvenilir ve sorunsuz şimdilik çalışıyor.



Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar E-posta Adresinize Gelsin
Not: Gelen Maili Aktif Etmeyi Unutmayınız!

Yorum Gönder Blogger

  1. Safari de de var mı benzeri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarı ile safaride böyle benzer uygulamalar yok.Ama araştırmak gerekir

      Sil

 
Top