BAYRAĞIM


Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.



Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım.

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım.



Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...

Gölgende bana da, bana da yer ver!

Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!

Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.



Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün

Kızıllığında ısındık;

Dağlardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığındık.



Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;

Barışın güvercini, savaşın kartalı...

Yüksek yerlerde açan çiçeğim;

Senin altında doğdum,

Senin dibinde öleceğim.


Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;

Yer yüzünde yer beğen:

Nereye dikilmek istersen

Söyle seni oraya dikeyim!

 

Cover art

   Bu App TrackView özel bir kullanım durumdur . Bu konum izleme ve uzaktan kayıt yetenekleri ile bağlı mobil video gözetim ve izleme sistemi içine akıllı telefonlar , tablet ve PC'ler döner .  Windows PC versiyonu ücretsiz indirmek için kullanılabilir .
Bu video gözetim ve bebek izleme için donanım IP Kamera değiştirebilirsiniz . Ayrıca cep telefonlarına anlık uyarılar gönderen bir ev güvenlik sistemi . Ayrıca uzaktan gerçek zamanlı izleme sağlayan bir GPS izleme cihazı içine telefonlarını ve tabletleri döner . TrackView aynı anda olay algılama , GPS konum izleme , video izleme , uzaktan video kayıt ve daha fazlasını yapabilirsiniz

TrackView sizin için neler yapabileceğini düşünün : güvenliği , anti- hırsızlık, yangın ve duman alarmı , video izleme , bebek izleme, dadı ve evcil hayvanlar izlemek için aile üyeleri takip , araç takip , benim telefon bulmak ...

Bu uygulama ÜCRETSİZ , pahalı ev güvenlik sistemleri ve IP kamera değiştirebilirsiniz ! , Hiçbir dağınık telleri almak için hiçbir ekipman , size az bir dakika içinde cihazınıza TrackView yükleyebilirsiniz!

Ana Özellikler :

1. . Gerçek zamanlı GPS Konum izleme
2 . Video ve ses izlenmesi için IPcam
3 . Mobil cihazlara olay algılama ve anında uyarı
4 . Uzaktan ses ve video kaydı
5 . İki yönlü ses
6 . Sessiz modda olsa bile , eksik bir cihaz halkaları Uzaktan buzz
7 . App pil tasarrufu plan ve uyku modunda çalışır
8 . Size para kazandırır , yüksek güvenilirlik ve düşük bant genişliği mükemmel video kalitesi
9 . Süper yüklemek kolay ve dünyanın her yerinden gelen tek bir tıklama bağlantısı
10 . Ön ve Arka kamera anahtarı uzaktan kumanda
11 . Google Gmail hesabı ile Entegrasyon
12 . Güvenli erişim : Size bağlı cihazlar erişebilirsinizsadece biridir .
13 . Her zaman açık : cihazlar bile uyku modunda erişilebilir .
14 . Çoklu ağ desteği : WiFi, 2G , 3G , 4G , vb : TrackView ağların tüm türlerini destekler
15 . Otomatik ağ anahtarı :ağ anahtarları zaman TrackView mevcutağa otomatik geçiş olacaktır .
16 . Gerçek zamanlı ve düşük gecikme : hemen olaylara güncelleştirmeleri almak ve gerçek zamanlı video izlemek sağlamak.
17 . Evrensel erişilebilirlik : dünyanın her yerinden gelen cihazların herhangi erişin .
  Telefon gözetim - casus kamera- ekran görüntüsü    Telefon gözetim - casus kamera- ekran görüntüsü    Telefon gözetim - casus kamera- ekran görüntüsü    Telefon gözetim - casus kamera- ekran görüntüsü    Telefon gözetim - casus kamera- ekran görüntüsü


   TrackView telefonunuza indirdikten sonra sizden yeni kullanıcı adı belirleyerek google(gmail) hesabınızla giriş yapmalısınız.
NOT: 
Diğer cihazınıza TrackView uygulamasını indirdiğinizde kullanıcı adını diğer telefonunuzda ki kullanıcı adı ile aynı olmamasına dikkat edin ve aynı gmail hesabınızla giriş yapmanız gerekli.



Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar E-posta Adresinize Gelsin
Not: Gelen Maili Aktif Etmeyi Unutmayınız!

Yorum Gönder Blogger

 
Top